Finally There! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Jildert Jellesma - WaarBenJij.nu Finally There! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Jildert Jellesma - WaarBenJij.nu

Finally There!

Door: Jildert

Blijf op de hoogte en volg Jildert

27 Augustus 2014 | Indonesië, Seminyak

Hoi allemaal! De eerste blog vanuit Bali! Jaja, ik ben gister geland. We hebben een hele goeie vlucht gehad. +/- 16 uur onderweg geweest. 12 uur naar Singapore met een tussenstop van anderhalf uur en vanuit daar nog 2 uur en 10 minuten naar Bali.

Of ik nou al kan zeggen dat Bali een mooi land is kan ik nu nog niet zeggen. Ik heb alleen Bali ‘by night’ gezien, want ja de zon gaat hier om half 7 ’s avonds al onder en daarna is het aardedonker.

Stacey, een Duits meisje welke bij Stacey in de villa zit, en ik zijn opgehaald vanaf het vliegveld. Ik kon ook mee rijden met deze vrouw waarbij Stacey de villa heeft gehuurd. Ik heb namelijk verder niks via haar geboekt. Maar ze kwam langs mijn Jalan (straat) waar onze accommodatie staat. Ze vergat mij helemaal om eerst langs mijn villa te rijen, omdat ze zo op het verkeer moet letten. Het is hier werkelijk zo’n chaos! Kleine kinderen op scooters, complete families op 1 scooter en kinderen die tussen de auto’s doorlopen om geld te vragen. Het kan hier allemaal.

Uiteindelijk hebben we Stacey en het Duitse meisje eerst bij hun villa gebracht. Wow, dat was echt heel mooi!! Farah, zo heet de taxidriver, heeft mij daarna naar mijn plek gebracht. Het was even zoeken maar met de goede uitleg van mijn villagenoten hebben we het gevonden (Achter de Alfamart, een supermarkt die hier heel veel is).

Ik kwam daar en ik voelde me meteen welkom! Allemaal welkom knuffels gekregen als kennismaking. Een hele leuke groep. Niemand van onze groep kende elkaar hiervoor. Daarom maakt dit het juist zo leuk!

De accommodatie waar ik nu uiteindelijk zit is een andere dan wij eerst hadden gereserveerd. De gereserveerde villa was namelijk ‘a mess’. Er was geen airco, geen WiFi, geen handdoeken, geen schoonmaak. Wat er wel was, schimmel, stof en viezigheid. Volgens mijn huisgenoten waren ze de villa aan het opknappen en liepen er zelfs bouwvakkers rond. Gelukkig hebben we nu een nieuwe plek gevonden.

Het is hier inmiddels half 9 in de ochtend. Ik heb lekker geslapen hier en ben helemaal fit. Tot nu toe geen last van een jetlag. Het was super gezellig gister avond. We hebben al lekker Bintang (biermerk) gedronken en het is een super gezellige groep. Twee moeten nog komen, maar zij komen dit weekend.

Volgende keer stuur ik wat foto’s mee, want ja die moet ik nog maken.

Heel veel groetjes en liefs vanuit het zonnige Bali!

  • 27 Augustus 2014 - 07:03

    Ingrid Strijker:

    Wat leuk om van jou te horen.
    Hier is het 7.00 uur, we zitten aan de ontbijttafel, Veerle laat net de foto zien van je appartement, mooi zeg.
    Hier wordt het vandaag een zonnige dag en opa en oma komen.
    Dames moeten vandaag lang naar school.

    Liefs de Strijkertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jildert

Studiereis Bali - 25 augustus 2014 t/m 31 januari 2015

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 3697

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Studiereis Bali

Landen bezocht: