Weekje van alles - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Jildert Jellesma - WaarBenJij.nu Weekje van alles - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Jildert Jellesma - WaarBenJij.nu

Weekje van alles

Door: Jildert Jellesma

Blijf op de hoogte en volg Jildert

16 September 2014 | Indonesië, Seminyak

Selemat siang everyone ;)

Aangezien ik een super rooster heb (niet echt) heb ik nu tijd om even weer wat te schrijven. Een korte blog dit keer.

Ik zit nu op de Uni te wachten op de volgende les, Entrepreneurship. In de schaduw met wat air (=water) naast me. De temperatuur gaat hier stukje bij beetje omhoog, het is vandaag inmiddels 31 graden. Het regenseizoen komt er aan, dus het wordt nog warmer, tenminste de gevoelstemperatuur.

Afgelopen vrijdag zijn we met onze villa naar Ubud geweest. We hebben Monkey Forest, een waterval en de rijstvelden gezien. Privé taxi heeft ons de hele dag rondgereden. We zaten er als echte toeristen bij.

Zaterdag hebben we een stranddag gehad (zondag trouwens ook). We zijn naar Serangan geweest, super mooi wit zandstrand en blauwe zee. Helemaal geen toeristen, alleen wij en wat locals. De weg ernaar toe was ook niet een geasfalteerde weg. Later zijn we op dat zelfde eilandje naar een schildpaddenopvangcentrum geweest. Je kunt het vergelijken met de zeehondencrèche van Texel. Op het moment dat wij er waren kwam toevallig ook twee eitjes uit waar hele mini schildpadden uit kwamen. Deze mochten we meteen vasthouden. (Ze zeiden nog net geen mama of papa tegen ons ;)). Een paar van ons hebben ook schildpadden geadopteerd en vrij gelaten in de zee.

Zondag, de andere stranddag, kwamen Peter en ik een dode schildpad tegen op het strand. Heel sneu, waarschijnlijk was het plastic wat zijn leven kostte.

Ik zal zo weer naar de volgende les, time flies als je lekker aan het typen bent.
Binnenkort zal ik ook wat foto's hier uploaden, en anders kunnen jullie ze zien op Facebook :)

Sampai jumpa (See you) friends :)